Lp. |
Imię i nazwisko zawodnika |
Klub | B I E G I |
P K T |
M C E |
C Z A S |
|||||||||||||||||||||
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ||||||
1 | Tkocz Jan | Gdańsk | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 12 | 76,40 | |||||||||||||||||
2 | Połkard Mieczysław | Bydgoszcz | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 13 | 77,00 | |||||||||||||||||
3 | Migoś Edmund | Gorzów | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 14 | 78,00 | |||||||||||||||||
4 | Waloszek Paweł | Świętochłowice | 3 | 2 | u | d | 2 | 7 | 10 | 77,40 | |||||||||||||||||
5 | Mucha Jan | Świętochłowice | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 5 | 11 | 77,60 | |||||||||||||||||
6 | Tkocz Stanisław | Rybnik | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 11 | 4 | --,-- | |||||||||||||||||
7 | Rose Marian | Toruń | 1 | 2 | d | 3 | 2 | 8 | 8 | --,-- | |||||||||||||||||
8 | Wyglenda Andrzej | Rybnik | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 14 | 1 | 77,40 | |||||||||||||||||
9 | Maj Joachim | Rybnik | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 13 | 3 | 2 | 78,20 | ||||||||||||||||
10 | Domiszewski Andrzej | Wrocław | 0 | 2 | 2 | 3 | 1 | 8 | 7 | --,-- | |||||||||||||||||
11 | Pogorzelski Andrzej | Gorzów | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 13 | 2 | 3 | 78,20 | ||||||||||||||||
12 | Batko Józef | Rzeszów | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 8 | 9 | 79,20 | |||||||||||||||||
13 | Podlecki Zbigniew | Gdańsk | 3 | 2 | 3 | 1 | d | 9 | 5 | 80,00 | |||||||||||||||||
14 | Kaiser Stanisław | Gdańsk | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 16 | 79,00 | |||||||||||||||||
15 | Trzszkowski Jerzy | Wrocław | 2 | 0 | 3 | 2 | 2 | 9 | 6 | 80,20 | |||||||||||||||||
16 | Pytko Zygmunt | Tarnów | - | - | - | - | - | - | - | 79,20 | |||||||||||||||||
R1 | Skowron Stanisław | Opole | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 15 | --,-- | |||||||||||||||||
R2 | ? | ? | - | - | --,-- | ||||||||||||||||||||||
sędzia: ??? |
80,60 | ||||||||||||||||||||||||||
T - Taśma
K - Kontuzja
DS - Def Start
D - Defekt
U - Upadek
W - Wykluczenie
SU-Spowodował U
SS - Świeca Start
P - Powtórka Biegu CZ - Przekroczenie Czasu 2 F - Falstart (nierówny start) 2x ; dwa koła poza wew. linią toru "-" - zawodnik nie wystartował w biegu |
Tor A |
Tor B |
Tor C |
Tor D |
80,40 |